duminică, 4 decembrie 2016

Late leapșa :-D

Deoarece sau din cauza la sau datorită zilei de 13 Iunie 2015 când a fost postată leapșa de către Sleepy, abia acum o văz și răspund întrebărilor din oracolul ei:

What is your idea of perfect happiness?

Vanity Fair e nașpa pentru că dacă există "perfect happiness", atunci există și "okay happiness" sau chiar "lame happiness". Happiness e superlativ absolut prin sine însăși, e o stare de scurtă durată și foarte intensă; "perfect happiness" reprezintă una din trăsăturile esențiale ale limbii engleze și anume efortul neobosit de a toci orice concept care nu ar trebui tocit; numai în engleză poți iubi un burger (în curând și în română, presupun).
Dar ca să n-o mai lungesc, "fericirea mea perfectă" ar fi un cocktail de dopamină, oxitocină, serotonină și endorfine care să mă plesnească dintr-o dată. În semn de protest.


What is your most marked characteristic?

Nasul, observat din profil.


What do you consider your greatest achievement?

Următoarea.


What is your greatest fear?

Nu știu încă. 


What historical figure do you most identify with?

Întrebare de oameni serioși... Eu sunt eu, mă identific doar cu mine.


Which living person do you most admire?

Sunt foarte multe, nu pot spune că o admir pe Merkel mai mult decât pe Hawking - sau invers.


....to be continued





Niciun comentariu: