joi, 15 iunie 2017

În economia digitală

...un mail ori sms ajunge instant în orice colț al planetei. Astfel, poșta (oricare ar fi ea) trebuie să își găsească locul în alte activități, pentru că scrisorile vor fi curând la fel de "din altă epocă" precum pagerele. De exemplu, Poșta Germană a cumpărat DHL și este foarte agresivă pe piața de delivery din toată lumea; și-a înțeles drumul: lumea cumpără online și are nevoie transport. Poșta română ce face? Tocmai am văzut la tv că face cum face și trimite o scrisoare din Timișoara în Timișoara în două săptămâni. În tot acest timp, noi plătim cele mai ordinare manevre care se fac acolo, plătim pentru niște servicii infecte, vom plăti pentru a salva de la faliment operatorul poștal de stat (probabil plătim în fiecare an și nu știm), dar "nu ne vindem țara" și "străinii sunt de vină". Tare, nu? La fel și Tarom, CFR, Nuclearelectrica, Eidroelectrica, etc, etc, etc.


Niciun comentariu: